dilluns, 12 de gener del 2009

Una altra coincidència

Peró aquesta vegada aproximadament quinze anys separen les dues instantànies. Fa uns dies, fent una ullada a la web http://www.fotopressmallorca.com, que vos recoman, vaig descobrir una foto del company David Martínez que immediatament em va recordar a una de molt similar que vaig fer jo devers l'any noranta. Es tracta, com podeu veure més abaix, de dues fotos que no són exactament iguales, com passava amb la de la reina d'Anglaterra de Torrelló, però la idea a que responen sí és la mateixa...
També hi ha que dir que si tens davant al nedador paralímpic Xavi Torres, en la postura que reflecteixen ambdues fotografies, a punt de capbussar-se a la piscina, i no li "tires" la foto,...ja pots penjar la càmera i dedicar-te a una altra cosa. Supòs que hi estareu d'acord.
A la meva foto, en blanc i negre, l'esportista s'entrenava pels Jocs de Barcelona 92. La de David Martínez deu tenir, i no voldria anar errat en el càlcul, uns dos anys.

2 comentaris:

  1. M'agraden les dues imatges encara que siguin molt semblants. Pens que el color i el blanc i negre transmeten sensacions diferents.

    ResponElimina
  2. Hola Jaume, gracies per visitar el meu blog de pintura, com vares veure soc tambe afeccionat a les barques tradicionals, i si,conec el teu excellent blog sobre el Miquel Caldentey i l´he visitat varies vegades. Pel que fa a si fare alguna exposició, si crec que si, empés pels meus amics (?) :) suposo que si, ja t´ho faré saber. Una abraçada.
    Jaume Escanellas

    ResponElimina