dissabte, 14 de març de 2009

Reunió de fotògrafs

Hola a tots i a totes.
El dimecres 18 de març, a les 21:00, al Cafe 1916(Plaça del Rei en Jaume) estam convocats, els professionals de la fotografia de premsa a una reunió per debatre sobre el tema del certàmen de fotografia de premsa que està organitzant el Govern per als fotògrafs de premsa professionals.
Supòs que Montse Diez (EFE) ja vos haurà avisat a la majoria dels professionals, però per si de cas faig pública aquesta convocatoria que, insisteixo, va dirigida als fotògrafs de premsa professionals.
Com deia Raimon: tu ja m'entens...!

1 comentari:

  1. Hola, soy fotógrafo y me gustaría saber si sigo siendo profesional o si nunca lo fui. ya que se reunieron para discutirlo hace 10 días y aún no han escrito en este foro. Me gustaría saber de que se trató, (si fuera posible hacerlo público) , por si fuera de mi interés en el futuro.
    Gracias si me informa algún profesional y/o algún aficionado. Puede también responderme algún periodista literario, de los que llevan cámaras de fotos profesionales y/o aficionadas, pero con más de 7 millones de pixeles,(no importa el lente). Gracias Jaume por darme una oportunidad en tu foro para saber que fui, que soy y si puedo seguir siendo algo o alguien. Oscar Pipkin

    ResponElimina